De geschiedenis in uw handen

Klantenservice

Antwoord op de meest gestelde vragen…

Verkoopvoorwaarde

Overzicht

– Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

– Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

– Vrijgesteld van terugzending. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

– Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs van aankoopbewijs nodig. Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd van ontbrekende onderdelen om redenen niet te zijn aan onze fout.

– Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt veroorzaakt

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen

-Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

–  Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.

– Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

– Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Uitwisselingen 

We vervangen artikelen alleen als ze verkeerd zijn beschreven. Als je het wilt ruilen voor soort gelijke of hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@elandonline.nl en stuur je artikel naar: 

Aan – Het verzamelaarskabinet.nl 
Hans Eland
Zeglis 8
1813 SG Alkmaar 

Verzending

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar:  Hans Eland, Zeglis 8 – 1813 SG Alkmaar 

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel.
Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.-